uppdate från skolan

Hallå! Ledsen för dålig uppdatering men jag har inte återhämtat mig från resan riktigt än så har inte orkat nånting efter skolan, bara tagit det lugnt. Satt i skolan och redigerade bilder från grekland i 6 timmar igår, som jag sedan råkade ta bort precis efter att jag lagt upp dom på facebook. Och ingenting sparas i papperskorgen på dom här skit datorerna -,- så alla dom bilder jag tänkt lägga upp här nu har jag ingen lust att sitta och redigera om en gång till så ni får nöja er med några få. Hänvisar er till min facebook istället där alla finns!
Nu har iallafall en hel vecka i skolan gått och i helgen ska jag sova ut ordentligt så jag lovar det ska bli bättre med uppdatering sen!


mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0