sen uppdatering

Hade en fullsmäckad dag i skolan igår, skolkort osv och väl hemma hände det grejer som gjorde att jag inte kunde uppdatera. Idag gjorde jag en kort dag i skolan där vi endast planerade inför kortfilmen vi ska göra. Moster har varit här så har umgåts med henne och mammsen. Nu tänkte jag sitta här en stund innan jag går ut på en lång promenad och ikväll ska jag försöka hinna med en del av läxorna. Imorgon har jag sovmorgon som jag verkligen ska ta nytta av för att orka med dagen.
Här är det jag fick med mig hem från Karlstad i Fredas.

2 st olika leggins, tjocka och goa att ha nu när det börjar bli kallare. En tjock kjol, också perfekt på vintern. En vanlig vit skjorta, vit bjus, randigt linne, bodylotion och mineralpuder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0