orientering

Denna dag började med sovmorgon och sedan orientering, vilket faktiskt var roligt trotts lera upp till knäna! Med Lisa vid min sida slet jag mig igenom alla blöta myrar och skog och kom till mål efter 1 timme & 40 minuter blöt av svett och lera. Mina nya fina gula skor är nu mer bruna och jag börjar redan få träningsvärk i benen. Undrar hur jag ska ta mig upp imorgon. Efter detta drog jag med mig Martin hem och dushade innan vi tog en pizza som belöning! Nu har han åkt hem och jag ska lägga mig och glo på oth tills jag somnar! Imorgon händer ingeting speciellt vad jag vet förutom skolan men på fredag åker jag & Martin upp till Sysslebäck över helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0