ett år äldre & förlovade i 1 år!

Ett år äldre har jag blivit, men kan ju säga att det absolut inte känns nån skillnad. 17 är verkligen en värdelös ålder. Men något som är mer betydelsefullt är att jag idag varit förlovad med världens bästa i 1år! Detta firade vi igår med att gå ut & äta kinamat & sedan bio, Jägarna 2! Super bra verkligen, men mycket läskig. Satt och var så spänd att jag imellanåt glömde bort att andas. Rekomenderar den verkligen, men känsliga tittare borde inte se den själv. Hade dött om jag inte haft Martins hand att klämma på och blunda mot hans axel imellanåt. Födelsedagen har iallafall varit bra, ska nu tillsammans med min fina ta en dusch och sedan somna till Andra Avenyn!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Grattis på Din & Er dag !! // Kram psst undrar om jag törs på bio ?? =)

2011-09-18 @ 23:48:49
Postat av: Anna-Lena

Grattis på Din & Er dag !!//Kram Psst! undrar om jag törs på bio ?? =)

2011-09-18 @ 23:54:25
Postat av: Anonym

tack än en gång! ha det gör du, bara du har en hand att hålla och en axel att blunda emot imellanåt :)

2011-09-20 @ 08:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0