20/9

Gårdagen spenderades hemma tillsammans med älskling då vi båda vaknade med huvudvärk & ont i bihålorna. Detta gick över efter mycket sömn, vatten och tabletter så vi åkte hem till honom där jag blev firad av hans fina familj och sen bar det av till Sandra för att fira henne. Sen avslutades kvällen som vanligt med Andra Avenyn och nu sitter jag hemma och väntar på att skolan ska börja, hade sovmorgon så gick direkt hem istället för att sitta i skolan, har endast 3 timmar lektion idag och då ska jag igen, precis som förra veckan vara bildproducent och bestämma över allt och alla när vi spelar in vårat tvprogram med musikvideo. Efter skolan ska jag på möte sen bär det hem och försöka städa rummet och inreda med lite nya prylar jag fått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0