2 år sen igår

Har haft en super bra helg,  fredag blev det en uppesittarkväll med familjen & älskling. Spelade spelet Med andra ord i flera timmar med många goda skratt. Super mysigt! Igår hade jag förväntat mig och sett fram emot att få igång min dator, men icke. Så blev lite kortspel osv istället. Idag har jag inte hunnit med så mycket än så länge, åker iallafall till Martin ikväll och sover där inatt.

Igår var det 2 år sedan min fina älskade vän Tobbe lämnade oss, så jag och Martin var till graven och tände ljus. Kan inte förstå att det gått så länge, jag minns den dagen som igår då jag fick veta det fruktansvärda.


Hur lång tid det än går så kommer jag aldrig att förstå att jag aldrig mer kommer att få se dig. Ditt fina leende, ditt underbara skratt. Din personlighet. Allt. Att jag aldrig mer kommer att se ditt na,m på displayen till mobilen. Aldrig mer höra din röst. Det gör ont i mig, jag saknar dig så mycket älskade du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0