tvspelsmys

Gårdagen blev bättre tillslut, spenderade kvällen tillsammans med älskling och tvspelet, när vi väl börjar går det aldrig att sluta. Vet inte hur många gänger jag brukar säga " nu är det sista gången" och ändå kör jag 10 ggr till. Ikväll kommer iallafall Syster, Bror och ungarna hit. Pratade med min 5åriga systerson förut och han talade om för mig att han ska lära mig & Martin att spela tvspel ikväll, monkeyball. Ett spel där man är en apa som sitter inuti en boll så ska man klara av massa banor utan att ramla ner. Kanske inte låter så roligt men det är det, och svårt. Så vi kommer antagligen åka på stor stryk. Och inte nog med det, vi ska även äta chips & ostkrokar berättade han för mig. Tvspelsmys som han kallade det. Så som sagt, denna kväll ska jag spendera med två av mina favoritpojkar.

Här är dom, mina gofisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0