sovmorgon

Mina planer går aldrig som jag vill, var och köpte två nya soffor igår, allt gick super bra tills vi väl kom hem och upptäckte att den största av dom inte går in i tvrummet. Vi hållde på i flera timmar men den är för stor för dörröppningen helt enkelt, även isärskruven. Så det slutade med att den står i mammas rum nu, tillfälligt. Vet inte hur vi ska bära oss åt, haha! Och pga av att detta tog många timmar mer än vad vi hade räknat på så hann jag inte plugga nånting. Slocknade efter 15 minuters Oth. Tack & lov så har jag sovmorgon. Ska till tandläkaren dig tio sen börjar jag inte för än vid kvar i ett och har då tre timmar foto, och då kommer vi nog äntligen få använda mackarna, åhhhh längtar!

Såhär fina är dom, ingen stor och krånglig burk, inga sladdar, inget segt nätverk via skolan. Helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv; tack så mycket! :D

2011-10-26 @ 09:20:13
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/
Postat av: Inga

HAHA nej stackarn. Fan va surt :o! Hur gör ni nu da? Hoppas ni kommer på ett sätt att få in den iaf! KRAM

2011-10-26 @ 09:28:29
URL: http://kovacevic.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0