Söndag morgon

Söndag morgon och jag är vaken såhär tidigt, varför? Martin skulle upp och jobba vid sju så jag fick då gå upp för att pussa honom hejdå och har efter det inte orkat somna om. Denna dag är ännu inte så planerad. Ska försöka plugga, det är verkligen ett måste eftersom jag bara skjuter upp det hela tiden. Och en promenad i kylan skulle vara härligt. Sen funderar jag på att följa med till Martin när han slutar jobba och sova där inatt. Får se hur det blir! Iallafall, gårdagen hände inget speiellt. Var till gymmet på morgonen medans Martin hade fotbollsträning och sen slappade vi bara hemma. Fick för oss att hyra film, så det gjorde vi. Och gissa? Vi fann två Wallander som vi aldrig sett förut. Trodde vi hade det men tydligen hade vi missat två, en från 2008 & den andra från 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0