skitdag

Denna dag har än så länge inte varit alls bra, vaknde med illamående men gick till skolan ändå. Började med kallkök där vi kokade päron i nånting som vi sedan hade nogat innuti och sedan doppade i choklad. Såg hur gott som helst ut, men fy. Pinade i mig litegrann och det har jag fått ångra. Mitt illamående har ökat extremt och har fruktansvärda smärtor i magen. Har nu haft samhäll och väntar på att Martin ska sluta så jag får gå hem, han har min nyckel och mamma jobbar så är illa tvungen vänta, har sjukanmälit mig från dom två andra lektionerna. Vet inte alls vad denna dag har mer att erbjuda. Som det känns nu kommer jag nog vara sängliggande ett tag iallafall. Hörs kanske senare idag, eller imorgon!
ski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0