längesen

Nu var det längesen jag skrev, flera dagar. Men jag har inte dött, utan bara haft vettigare saker för mig! Under helgen tog jag det mestadels bara lugnt tillsammans med min fina pojkvän. Vi var blandannat till syster en dag och gosade med lille William, kameran var med dit så lägger upp bilder nån dag framöver. Igår var det en fullsmäckad dag med skola, gymmning och mys. Idag är det Tisdag, vilket för mig betyder kortdag. Och idag extra kort. Vi slutar 12:40 igentligen men eftersom vi brudar varit så flitiga och gjort klar all planering och mnus osv till filmen så fick vi sluta 40 minuter tidigare. Planen var då att gå till gymmet, men eftersom klockan är så lite och jag inte suttit vid datorn på länge stannar jag i skolan en stund innan jag drar och svettas. Efter det blir det hem, städa & plugga. Har en massa inlämningsuppgifter jag måste börja med!

Bild på min älskade ögonskuggapalett, vet att bilden är lite brusig osv men det är för att den är redigerad på ett speciellt sätt till en inlämningsuppgift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0