godmorgon!

godmorgon! Idag är jag ledig och hade därför förväntat mig en härlig sovmorgonen. Men icke. Vaknade första gången vid sex och trodde jag hade försovit mig, men när jag sitter där klarvaken och kollar på klockan tänkte jag "försovit mig till vad" haha! somnade om och vaknade igen tio över åtta och orkade då inte somna om. Satte på Oth och såg klar säsong 6. Nu ska jag stoppa i mig lite frukost. Vet inte än vad dagen/kvällen har att erbjuda. Har mycket jag borde göra så som träna, plugga, städa osv. Får se vad jag orkar & hinner med!
Bara en säsong kvar av min älskade Serie nu....
Vad ska jag sedan fördriva tiden med?
Någon som har förslag på bra serier?
Måste ha nånting bra att krypa ner till nu när kylan närmar sig.
Inte One three hill, OC, Andra Avenyn eller Solsidan för dom har jag redan kollar igenom ett par gånger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska kolla the vampire diaries såklart!

2011-10-14 @ 12:53:09
Postat av: Malin

Självklart Vampire diaries!!! :D

2011-10-16 @ 15:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0