25/10

Hände inte så mycket igår, full skoldag och sedan till Martins mormor och firade henne som fyller år idag. Sedan filmmys med älskling. Idag var det kortdag som vanligt på Tisdagar, kollade igenom det vi filmade förra veckan och började med lite nytt.  Nu tar jag det bara lugnt, ikväll blir en pluggkväll då jag verkligen ska lägga ner mig och göra nånting! Och så blir det till Sunne en sväng! Fick igår även veta att vi är ledig på Fredag också, tack vare våran underbara svenska lärare som låter oss läsa hemma, så detta betyder att mitt höstlov börjar redan på Torsdag, underbart! Har lite planer för helgen, och lite av veckan men inget helt bestämt än. Återkommer om det.
Har tyvärr inte så mycket nya bilder för tillfället eftersom allt har blivit utbytt i skolan och jag nu sitter vid mammas dator. Men det kommer!

Här får ni iallafall en som är tagen i somras på mitt minsta underbart söta syskonbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0