skolan

Sitter i skolan, har lunch för tillfället men har bara en enda lektion till innan jag slutar för dagen och ska gå hem och mysa med min fina pojkvän som ligger sjuk hemma i min säng. Har varit mycket underligt prat i skolan idag, igår blev nämligen en klasskompis till mig påhoppad av en mörkhyad snubbe som försökte råna honom men när han inte hade något på sig att ta så slog han honom med den brödkniv han hade i handen och hontade honom med, tuff som Anders var så slog han till honom i magen och gick. Detta är nu polisanmält som rånförsök och misshandel eftersom han till å med fick sy tre sygn i handen. Hoppas dom hittar ynklingen!

Kommentarer
Postat av: Em.

sv. aa absolut :)

allt bra med dig?

2011-11-17 @ 12:32:11
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0