inte en blund

Efter ett helt höstlov som fullt frisk fick jag igår fruktansvärt ont i halsen, har druckit te, hållit mig varm, knapprat olika halstabletter men ingenting hjälper. Medans Martin somnade direkt efter film igår låg jag vaken och stirrade i taket, vilket jag fick göra hela natten lång. Har inte sovit så lite som en sekund ens. Så när klockan ringde trodde jag att jag skulle dö, kollade på mobilen och klockan var redan halv sju. Gick upp, gjorde mig iordning och nu sitter jag här. Denna dag kommer jag nog sent glömma, är helt slut i både huvudet och kroppen. Denna skoldag kommer att bli otroligt jobbig. I vanliga fall så är detta en dag då jag egentligen borde ligga hemma i sängen men känner att jag verkligen behöver till skolan eftersom det är första dagen efter ett lov osv. Risken finns att jag inte orkar och får gå hem tidigare, men gör ett försök iallafall. Så denna eftermiddag kommer jag nog iallafall spendera i sängen, uppdaterar nog senare ikväll när jag sovit ut.
såhär fin känner jag mig idag...

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men du är stark! <3

2011-11-07 @ 20:26:23
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0