Dag 6 - Min kärlek till barn

Detta skulle egentligen har varit igår, men hade ingen lust till datorn då så det får bli nu istället, på min lediga dag!
Jag har så långt tillbaka jag kan minnas älskat barn, även när jag var ett själv så älskade jag små bebisar. Jag är moster till 6st och faster till 3st. Har doc aldrig träffat dom jag är faster till eftersom jag inte ens träffat min bror. Men mina systrars barn älskar jag med hela mitt hjärta. Blev överlycklig första gången jag fick veta att jag skulle bli moster. Detta var nu många år sen och på dom åren har jag fått många fina minnen med mosters gofisar! Ett av mina största intressen är ju att fotografera, och barn är det allra roligaste på den fronten.
Här är dom!
Felix & Emilia, syster Madde's.
William, syster Malin's.
Josefine, syster Anna-Karin's.
Jonathan & Jakob, syster Anna-Karin's.

Kommentarer
Postat av: Lebanezza

Okej :) säg til lnär du länkat mig så länkar jag dig :)

2011-11-11 @ 11:46:06
URL: http://nattstad.se/lebanezza
Postat av: Linnea

SV; de e bra :)

gör dudå?

2011-11-11 @ 18:59:50
URL: http://liinnejah.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0