Dag 3 - Mina syskon

Mina syskon är en fruktansvärt stor del av mig, skulle aldrig ha klarat mig såhär långt i livet utan deras råd & hjälp. Skulle jag förlora någon av dom skulle mitt liv gå under. Vi har alltid haft bra relationer med varandra och jag älskar och ser upp dom till dom himla mycket.

Börjar med min bror Micke, han är den brodern alla tjejer önskar sig och behöver. Han har alltid ställt upp för mig, skämt bort mig, hjälpt mig och funnits där i alla lägen. Han är även en bra lyssnare, det jag säger till honom vet jag att det stannar där. Vi har haft många fina stunder tillsammans som jag aldrig kommer glömma. Helt underbart!
Min syster Madde, helt underbar även hon. Hon är både syster & en av mina bästavänner. Vi har alltid roligt tillsammans och jag kan prata med henne om allting och litar på henne till hundra procent. Hon har ställt upp och hjälpt mig på många olika sätt i många situationer och det älskar jag henne verkligen för. Jag ser upp till henne och är glad för allt bra hon lärt mig.
Min syster Malin, självklart underbar hon med. Vi har tyvärr glidit isär lite på senare tid vilket jag tycker är synd. Men vi har alltid roligt tillsammans och mycket fina minnen. Mycket minnen med hästar eftersom vi båda ridit sen vi var små. Litar fullt ut på henne också.
Detta var alltså dom tre syskon jag växt upp med och bott tillsammans med. Sen har jag även en bror & en syster till på pappas sida. Systern bor i göteborg och henne har jag träffat 6-7 ggr i mitt liv. Senast i somras. Annars har vi ingen speciell kontakt men självklart betyder hon mycket för mig ändå. Brodern bor I gällevare och honom har jag tyvärr aldrig träffat, pratade med honom på facebook första gången för ågra år sedan och han verkar vara en toppen kille!

Kommentarer
Postat av: Nina&Ella

Söt blogg!

Vad har du gjort i höst då? (:

Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna en jättefin earcuff i silver med kors?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-earcuff.html#comment

2011-11-08 @ 19:56:09
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0