härlig dag

Sov länge idag, tog en promenad från älskling & hem. Det var svettiga 7 km vill jag lova. Blev duschen direkt & sen ut för att hämta paket. På vägen hem igen ropade någon på mig, hann täka mycket på dom få sekunder innan jag såg vem det var. Kände så väl igen rösten men kunde inte komma på vem det var. När jag väl fick se vem det var blev jag helt stum, det var Johan. Min älskade vän Johan Olsson. Vet inte exakt hur länge sen det var vi sågs. Men över 1 år var det iallafall eftersom han flyttade härifrån pga av mindre roliga skäl. Men nu är han är denna vecka iallafall så jag hoppas verkligen att vi kommer träffas nått mer under veckan, lite mer planerat!
Nu sitter jag här & väntar på att mamma ska komma hem och laga mat åt mig. Sen senare ikväll åker vi till moster en sväng! :)

Eftersom mitt hår blivit så slitet på sista tiden efter all plattning så beställde jag special schampo, inpackning & värmeskydd. Har inte hunnit testa dom än så kan inte rekomendera än så länge. Men dom luktar iallafall gudomligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0