Midsommar

Då var midsommaren här, vaknade i panik imorse efter att ha drömt att jag var med i en bilolycka så mina ben var helt köttiga, som tur var detta inte sant men av nån konstig anledning har jag revor på båda benen. Undrar vad jag haft för mig inatt egentligen?! Det var iallafall ett väldans väsen utan för mitt fönster, och när jag tittade ut såg man typ halva Torsby när dom klappade i händerna åt dom som var flitiga och sprang borejoggen. Nu har vi ätit oss feta på god mat & ska snart inta duschen och sen göra mig iordning inför ikväll. Hämtade ju ut min bikini igår, och den satt som en smäck. Mycket nöjd!


Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Glad Midsommar !! å vilken snygg bikini !! // Kram

2011-06-24 @ 20:42:41
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-24 @ 20:53:58
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0