första blogginlägget någonsin

Jag skriver nu mitt första blogginlägg någonsin, vet inte alls om detta är min grej men jag tänker iallafall ge det en chans. Flera uppdateringar per dag lär det nog inte bli, men ska försöka så mycket så möjligt. Har tänkt den mestadels för bilder eftersom jag älskar att fotografera, men självklart kommer jag att skriva lite om min vardag osv också. Hinner inte mer nu, ska nämligen hjälpa syster och köra hästen till sitt nya hem. Efter det blir det en snabbis hem innan jag drar till Lojzan för att fixa till oss innan Granevik, där vi ska se Dave Edmunds & roa oss inatt! Uppdaterar säkerligen imorgon men ett gäng bilder som tagits under kvällen/natten!

Kommentarer
Postat av: watilda

SV: Naw :D

2011-06-05 @ 21:08:42
URL: http://tldz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0