fiske utan fisk

Drog med mig broder & pojkvän upp till sommarstugan igår eftermiddag, vi hann precis dit & få alla grejer i båten då det började spöregna och åska. Så vi hann med lite mys och kortspel i stugan till det gick över. Väl ute på sjön regnade det till & från, och smååskade litegrann. Inte ett enda napp, förutom botten. Vilket vi tror berodde på vädret. Fisken är som mig, sol skare va! Så vi åkte därifrån blöta & besvikna. Åkte då hem till syster igen, och efter mat & dusch myste vi ner oss framför en film. En mycket bra film föresten som jag vekligen rekommenderar.
THE TOWN
Nu ska jag krypa ner & sova brevid min älskling i några timmar till, senare idag åker vi hem till Torsby igen för att ha avslutning & kolla på studenterna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0