dålig uppdatering

Vet att det blivit dålig uppdatering nu, men har haft så mycket för mig att jag inte hunnit med. Allt har gått i ett. I förrgår var vi till moster, hjälpte till att sätta på ett partytält, kollade på det jag ska hjälpa till att måla osv. Sedan blev det fika så vi blev kvar ganska länge. Kom hem sent, samtidigt som Martin kom från Match så vi åkte hem och sov direkt. Igår kom syster & broder från sysslebäck så umgicks med dom ett tag. Sedan en sväng till andra sis och hälsade på henne & william. På kvällen blev det mys med älskling. Idag gick jag upp vid 6 när Martin åkte och jobbade. Men somnade sedan om när han åkt. Mellan 10 till 2 satt jag utanför pekås med Ida och hjälpte henne sälja jordgubbar. Eftersom det närmar sig midsommar var det fullt upp. 200 liter på 5 timmar! Sedan kom william så jag var barnvakt åt honom, tog en promenad till toria osv. Nu har jag landat hemma & ska förhoppningsvist inte göra annat än att hämta ut min bikini som äntligen kommit & sen bara ta det lugnt och vila upp mig tills imorgon. Imorgon blir det hemma på förmiddan och sen drar vi till Amanda och spenderar kvällen där med trevligt folk, om vädret tillåter blir det väl även Torsby senare!
HÄR SKULLE DET HA VARIT EN FIN BILD PÅ WILLIAM NÄR HAN SPELAR MUNSPEL, MEN DET FUNGERADE INTE SOM VANLIGT OCH JAG HAR INTE LUST ATT SLÅ SÖNDER DATORN JUST NU SÅ DEN KOMMER EN ANNAN DAG ISTÄLLET!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0