info

Hallå! Just nu är det inte Matilda, fick lite tid över efter frukost innan vi ska ta pendeltåget till kungsbacka för en shopping dag så tänkte skriva några rader själv. Har väl inte så mycket att berätta eftersom min kära vän varit så duktig och lämnat bra information!
Var ju som sagt på Liseberg i Torsdags, och det var toppen! Jag och Jonathan åkte en massa karuseller som ni redan vet men det roligaste av allt var spökhuset. Har varit in där två gånger förut och trodde att det skulle vara detsamma men det var 10 gånger läskigare kan jag lova. Jag fick gå längst bak, vilket jag egentligen inte ville eftersom jag får panik när någon förföljer mig, och absolut när det är mörk så man ser dåligt. Men jag överlevde, men jag skrek nästan konstant hela tiden och trodde jag skulle få hjärtklappning och dö vilken sekund som helst. Framför mig hade jag Jonathan som är 1,95 lång så jag nådde inte upp till hans axlar som man egentligen skulle så jag hade ett stenhårt tag runt hans mage hela tiden. Stackarn blev nog llite mosad, haha! Men det fick han för att han gick och skrattade hela tiden när jag var så rädd ;)

Gårdagen har jag inte så mycket att tillägga om, resturangen var toppen, och maten detsamma! Bion var som sagt sådär. Ingenting jag rekomenderar direkt, men som Tilda skrev så kan man ju kolla in den om man vill se en film som är lite halvkass men riktigt snyggt gjord!

Idag väntas en heldag med shopping, ska försöka införskaffa lite saker jag behöver innan Rhodos. Det är ju inte länge kvar nu. 23 dagar!

För övrigt så har jag det super bra här nere, trivs verkligen med sällskapet. Tyvärr så är det bara äldsta & yngsta syskonbarnen som är här. Jonathan som är två år yngre än mig & Josefin som är 8 månader. Jakob som är mittimellan är kvar i kroatien med sin farmor & farfar. Synd att jag inte fick träffa honom igen, men det kommer väl fler gånger. Åker från Göteborg runt fyra imorgon, så kommer hem till Torsby precis innan tio så det lr inte bli någon uppdatering då, då blir det mys med min fina pojkvän, som ja förövrigt saknar! Bilder kommer på Måndag!
Ha det bra så länge, Matilda uppdaterar säkert något mer innan Måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0