trött

Sitter här alldeles nyvaken & as trött, var nämligen vaken några timmar inatt när det åskade så förbannat. Låg brevid min älskade och sov så gott när det plötsligt smäller så högt att jag flyger upp ur sängen, hjärtat slog i 120 och svetten rann. Jag trodde ärligt i första sekund att den slagit ner i huset. Väckte Martin som snällt följde med mig upp, tände stearinljus och kramade mig tills det slutat åska. Vilken tur jag har som har honom, hade jag varit ensam i denna stund hade jag stendött. Usch, hatar verkligen åska. Nu ska jag iallafall snart slänga i lite färg i håret, duscha och göra mig iordning. Ikväll blir det 40-års kalas, sover där efteråt & imorgon ska vi till X-är till moster på typ knytkalas och sover där efteråt så blir nog ingen uppdate för än på söndag! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0