sjuk

Nu har det blivit dåligt med bloggande igen, detta beror på att jag lyckats bli sjuk. Vaknade med mensvärk som varat hela dagen och inte nog med detta så har jag feber. Har legat i älsklings säng hela dagen ensam medans han jobbat. Har inte orkar göra nånting, gått till & från toaletten ett par gånger bara. Han kom hem en snabbis och myste med mig och nu har han åkt på match. Skulle sä gärna vilja följa med och kolla/fota men har verkligen ingen ork i kroppen. Men, det kommer fler gånger. Jag får ligga här och hålla tummarna för honom. Min duktiga pojke! Åker nog hem ikväll, måste packa och hinna vara hemma lite eftersom jag åker till Göteborg tidigt på Onsdag. Hoppas verkligen att jag hinner bli frisk tills dess. Nu ska jag kolla på ännu mera film och hoppas att tiden går fort tills min snoos kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0