karlstad & tjejkväll!

Ursäktar dålig uppdatering men har verkligen haft fullt upp så har inte haft tid till datorn. Har spenderat hela dagen i karlstad tillsammans med finaste. När vi kom därifrån drog jag till Amanda på tjejkväll. Började med filmmys men avslutades vid quickly där svärmor hämtade mig och nu ska vi snart mysa framför en film!

Detta fick jag med mig hem från Göteborg, vet att det syns dåligt vad det är men har shoppat så mycket på senaste tiden så har inte ork till att fota varje liten grej.
Detta består iallfall av 4st linnen, 1st shorts, 1st kjol, 1 st jeans, 2 st tights, underkläder, skor, bodybutter med vanlij & backam bodylotion + lite annat småskräp.
Visar fynden i karlstad imorgon!


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-07-27 @ 09:31:22
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0