hemma & färdigmålad

Har nu äntligen målat klart allting hos moster, har varit trötta dagar på stegen, fick nämligen nattligt besök av Ida söndagsnatt så somnade halv tre, gick upp halv sex. Och hos moster har vi varit tvugna gå upp tidigt och måla innan solen kommer, och sena kvällar när solen försvunnit. Men kul har det varit. Efter att jag blev klar igår skulle moster köra hem Fia till Höljes så jag blev med och hoppade av hos syster i Sysslebäck och hälsade på henne, broder & mina gofisar. Kom hem sent och myste med min älskade pojkvän. Nu är han på jobbet, som han för övrigt för sov sig till trotts att jag väckte honom ca 5-6 gånger. Idag ska jag bara ta det lugnt, umgås med mammsen osv. Och ikväll blir det mys igen. Imorgon ska jag på 40-års kalas eftersom svärfar fyllt nyligen & på lördag kanske det blir moster igen, fast inte för att måla! Är bjuden på släkt/knytkalas men får se om jag hinner dit, hoppas det!
Nu kommer det resultat bilder på målandet!






Förstår om ni tycker det är tråkigt med massa bilder på ett uthus. Men för mig är det mer än så, ett nymålat uthus som jag målat och jag kan inte säga annat än att jag är väldigt nöjd med resultatet och att det varit värt allt slit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0