Göteborg imorgon!

Gick upp vid sex imorse när mitt hjärta skulle upp och jobba. Snäll som jag är går jag upp för att göra smörgåsar, packa i matlådan, blanda saft & pussa honom hejdå. Förövrigt har han varit min i 16 månader idag. Och jag blir lyckligare för varje dag som går med honom vid min sida. Som vanligt när jag går upp tidigt kunde jag inte somna igen, kollade på en film och hamnade sedan här. Har egentligen väldigt mycket att göra idag med dröjer på det lite till. Ska snart fixa till mig och gå upp till stationen och köpa tågbiljett till imorgon. Åker från Torsby vid sex, väntetid i Karlstad i 1,5 timme. Åker därifrån vid nio och borde vara framme i Göteborg nån gång mellan elva & tolv. Där ska då pappa finnas och möta upp mig på stationen. Sedan antar jag att det bär av till Syster. Anländer tillbaka till Torsby på Söndag. Bilder & uppdatering kommer då om jag inte slänger in något senare idag eller kanske där nere.

två av mosters godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0