Gästblogg!

Hallå alla Tesas fanz!
Just nu är det Matilda som sitter vid tangentbordet!

Som ni redan läst har Tesa dragit till Göteborg idag och då gav hon mej uppdraget att gästblogga lite åt henne. Hon har lovat att uppdatera mej om vad som händer där nere så jag kan meddela er! :) Ja... Jag har inte fått någon information än så jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om. Jo, jag kan ju berätta att enligt yr har hon fint väder nere i Gbg. Skönt för henne!
Jag kan heller inte klaga på vädret. Trots att vi är 96 mil ifrån varandra just nu så har vi väldigt lika väder. 96 mil... herregud!

Nä, jag får ta och uppdatera senare då jag har lite mer information om vad som hänt där nere.

Hejs så länge!



Lägger upp denna bilden igen, tyckte den va så himla mysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0