00:40

Sitter här med förjävlig huvudvärk, vilket gör att jag inte kan sova. Dagen idag har varit lugn och mysig. Tog en promenad med syster, älskling och barnen längs älven på förmiddan, vilket slutade med två glada badandes barn i den svinkalla älven, frös bara jag kollade på dom. Hade tyvärr ingen kamera med, annars hade det blivit fina bilder. Senare tog jag och Martin oss en cykeltur, på en cykel. Vilket gav många skratt! När ungarna la sig drog vi på en film, som var allt annat än bra. Blev astrött och trodde jag skulle slockna direkt. Men det ville varken mitt huvud eller mage. Så nu sitter jag här, hur pigg som helst medans dom andra sover. Ska spela lite harpan och hoppas att john blund snart dyker upp & då ska jag krypa ner brevid min älskade! Hejs

Kommentarer
Postat av: janelle

2011-07-17 @ 16:13:15
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0