änglar

Jag har en underbar pojkvän, underbar familj, underbara vänner och massa andra underbara människor runt mig. Med detta kanske det låter som jag borde skratta mig igenom livet hur lätt som helst, men så enkelt är det inte. Det spelar ingen roll hur underbara människor det finns, för dom där få mindre underbara tar över allting. Mina vänner brukar säga till mig att jag ska tänka på alla som älskar mig, men istället tänker jag på dom som inte gör det, eller åtminstonde inte visar det för mig. Jag försöker ägna mycket tid till att visa mina nära & kära hur stolt jag är över dom, hur mycket jag älskar dom & hur mycket dom betyder för mig.
För mig är det viktigt, alla försvinner nån gång, när är det ingen som kan svara på.
Jag förlorade en vän för nästan två år sen, vi var riktigt nära vänner ett tag, eller nästan mer. Han visste saker om mig som ingen annan vet & jag detsamma om honom. Vi kunde prata om allt, i många många timmar. Vi tappade kontakten, och när han lämnande världen så önskade jag att jag hade berättat för honom mer om hur mycket han betydde för mig. Han var en bra pojke, vi har många fina minnen tillsammans och jag saknar honom fruktansvärt.
Några månader efter detta förlorade jag en till, min tremänning som även var en av mina bästa vänner. Önskade även i detta fall att jag förklarat det bättre för henne.  Saknar även henne fruktansvärt.
Och för nästan precis ett år sen försvann en till, en bra vän som jag inte hade känt speciellt länge men vi kom varandra nära snabbt. Vi umgicks mycket en period och han fanns där för mig när jag behövde det. Vi bråkade den kvällen han tog sitt liv, Jag ångrar varenda ord jag sa till honom den kvällen även om jag med tiden insett att det inte var mitt fel.
Det jag iallafall vill komma fram till är att man ska vara rädda om varandra för man vet aldrig när någon försvinner. Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka dessa tre undebara människor och berätta för dom en sista gång hur mycket jag älskar dom.
           Tobias Helmersson                              Rasmus Carlsson

                                  
                                                Caroline Persson
                                     
                                         Jag kommer aldrig att glömma er!



Kommentarer
Postat av: watilda

Så sant, stumpan. Finns inte mycket mer att säga för du fick fram det så bra! <3

2011-08-09 @ 16:06:19
URL: http://tldz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0