hemma!

Nu är jag hemma igen, eller rättare sagt så har jag varit hemma sen i söndagskväll men har varken haft tid eller ork att blogga sen dess. Vi hade det iallafall väldigt bra dom två veckorna i Rhodos och jag skulle kunna skriva & berätta om hur mycket som helst. Men det finns saker som hände där nere som jag inte vill dela med mig av och massor som tar alldeles för lång tid att skriva. Men jag tar det kortfattat.

Första dagarna tog vi det lugnt vid hotellet, solade, badade, chill festade och måde allmänt bra. En kväll var vi in till själva staden Faliraki där vi åt fruktansvärd god mat, gick i affärer och drack goda drinkar. En dag spenderade vi på vattenlandet, som är Europas näst största. Där mötte vi även upp min broder & Tommy och umgicks med dom hela dagen. Dagen efter det åkte jag & Martin själva med broder & Tommy en båtresa till Turkiet. Där fick vi frukost och blev guidade runt lite innan vi själva fick utforska. Det jag såg av själva landet tyckte jag var otroligt fint men jag tålde inte alla äckliga otrevliga turkar. Fick inte kolla på nånting utan att dom slet kläderna ur händerna på en och frågade om stolek osv. Sedan gjorde vi inte så mycket mer speciellt, njöt av sol & bad vid hotellet och umgicks sent på nätterna med några drinkar och kortspel. Nördade även biljard så fort vi hade chansen. Några av dom sista dagarana var jag & Martin in till Faliraki själva där vi åt på samma ställe där dom hade gudomlig mat, shoppade och myste. Vill så gärna visa bilder men har inte ens hunnit få in dom på datorn än och innan dom laddas upp ska dom redigeras så det får vänta. Stå ut!

Igår gjorde jag även första skoldagen för denna termin och det var inget märkvärdigt med det, endel människor är borta och nya har kommit. Lite nya ämnen osv. Idag åkte vi till Munkfors där vi fotade & spelade in film. Suuper roligt verkligen så även därifrån kommer det bilder men det lär dröja ett tag tills jag åkerhämtat mig från resan! Ha det bra som länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0