Gästis

Hejhej och FÖRLÅT Tesa och alla läsare för att jag varit en sån oaktiv gästbloggerska! Är det någon tröst om jag säger att min blogg stått rätt så still också?

Jaja!
I lördags var Tesa o compani på vattenparken i Falraki, Europas näst största. Det ni! På söndagen var Tesa, Martin, Tesas bror och Tommy på en båttur över till Turkiet där de blev guidade runt för att seda få shoppa loss.
Annars har de bara chillat vid Faliraki, åkt soffa bakom en båt så att Tesa skrek sig hes och skrattade till sig magvärk. Hahahm jag är så avis! Fan >< Nu hoppas jag hon bara mår gott de sista dagarna och  NJUUUTER innan hon kommer tillbaka till skolan!

Puss och kram skumbanan!

/http://tldz.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0