Gästbloggarn här!

Chacha Tesas fanz!
Matilda aka tldz här!

Har fått i uppdrag att gästblogga åt Tesa medans hon är på Rhodos! Det roliga är att hon bad mej om det och jag sa ja, sen visade det sig att jag också skulle till Rhodos! Så jag kom hem i förrgår natt ifrån Paradiset itself.
Hon ska vara riktigt glad över att hon är där i värmen! Här regnar det, är grått och kallt. Gah. Skulle gärna åka tillbaka till Rhodos som det är nu!

Hur som helst! Är ju faktiskt här för att berätta om vad hon sysslar med om dagarna. De sex dagarna hon varit där nere nu har de solat, badat, shoppat, chill festat osv. Hon har de gött alltså! Kan ju meddela att när jag var där var det MINST 30 grader i skuggan på dagen och på kvällen var det 28 grader. Ni vill inte veta vad det var i solen... De sista dagarna fick jag värmeutslag på fotterna till och med, så det kanske var på tiden att jag åkte hem. Tänkte ni skulle få ett litet smakprov på hur det KAN se ut på Rhodos!


Detta är då Kalithea, där jag och mamma var och solade och badade en dag.  Sjukt nice!

Jag återkommer en annan dag, när jag fått höra mer vad hon hittat på med! Jag vet ju redan lite vad som kommer hända men de tänker jag inte berätta nu, måste ha något att blogga om nästa gång också.

Nattinatti!
/http://tldz.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0