...

jag är verkligen ur dålig på att uppdatera flitigt, men har haft så mycket annat för mig. Ikväll ska jag bara ta det lugnt & umgås med mammi. Imorgon natt bär det av mot Gardemon och tidigt söndag morgon flyger vi till Rhodos! Har dom senaste dagarna blivit mer & mer nervös, har ju aldrig flugit förut.
Så det ska bli både spännande och kul!
Har nu äntligen allt ner packat, förutom småsaker som jag behöver använda innan.
Iallafall så lovade Matilda att gästblogga åt mig medans jag är borta men eftersom hon & hennes mamma bokade en sista minuten resa, till Rhodos dom med så blir det tomt några dagar. Hon kommer hem igen den 18:e så fem dagar blir det tomt innan hon kommer och uppdaterar er om vad som händer mig där nere.
Får se om jag hinner slänga in ett inlägg imorgon, annars får ni vänta på hennes uppdatering.
Kommer hem igen den 28:e men då lär det inte bli nån uppdatering från mig iallafall, hinner nog bara hem och sova för att upp till skolan på måndag!
Ha det bra för det ska jag verkligen ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0