beslutsångest

Spenderade gårdagens kväll i sängen tillsammans med ett gäng härliga oth avsnitt. Hann också skriva listan om vad jag ska ha med mig till Rhodos och jag säger bara, herregud. Den är alldeles för lång för vad som får plats i resväskan. Doc kom moster nyss hit med en annan resväska som är mycket större, gick till å med att lägga min innuti så nu har jag beslutsångest om vilken jag ska ta. Men det lutar mot mosters eftersom jag får plats med mycket mer plus att det finns lås på den. Aja, nog om det. Nu ska jag kolla över listan, bestämma mig och kanske börja packa ikväll? omg, tror jag börjar få resfeber! gör inget annat än planerar resan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0